Witaj w serwisie DragonBall 4 Ever

Czym jest db4ever?

Społeczność db4ever skupia wokół siebie fanów zarówno tego kultowego anime/mangi jak i miłośników japońskiej kreski ogólnie. Jesteśmy tu by poznawać innych użytkowników o podobnych zainteresowaniach, dyskutować na forum na tematy dragonball'owe ale i te całkiem odmienne, oceniać swoje prace, czy poprostu zassać odcinku lub znaleść kilka przydatnych ciekawostek dotyczących tej serii anime.

Nie trać czasu i zarejestruj się już teraz. Gdy zechcesz poznać bliżej zgraną ekipę która przesiaduje tu od lat to stwierdzisz że zdziwieniem że zajżenie tu choćby raz na dzień to już odruch i masz to we krwi ;)

Logowanie Użytkownika

Dostępność Loginu:


Zanim założysz konto sprawdz czy wybrana przez Ciebie nazwa użytkownika nie jest już zajęta.


Wpisz planowaną nazwę użytkownika (login) a następnie wciśnij przycisk 'Tab' by sprawdzić jej dostępność.

Wpisz Szukaną Frazę:

Artykuły Na Forum Odcinki
Użytkownicy Filmy Online


Powrót na Stronę Startową
Wyszukiwarka
Recenzja Supersonic Warriors
Dodane przez medyq dnia 03-02-2006 22:50

  
OGÓLNIE
Po odpaleniu gry naszym oczom ukazuje się pięknie zrobione intro, z bardzo fajnie wykonanym motywem lecącej postaci. Do wyboru mamy bardzo dużo trybów gry (trening, wolną walkę, sprawdzian, bitwę Z, walkę w kilka osób i chyba najciekawszy tryb historii, w którym możemy wcielić się w naszą ulubioną postać i
przelecieć przez całe jej życie.

SHORT/LONG RANGE CERTAIN KILL
W grze na szczególną uwagę zasługują specjalne ataki (short i long range certain kill). Każdy bohater ma swoje koronne umiejętności (np. Goku ma Kamehameha, a Piccolo Makakansoppo). Przy odpowiedniej ilości energii KI możemy je wykonać. Przydają się w zaciętej walce gdy i my, i przeciwnik mamy mało HP. Aby nie ryzykować walki w zwarciu, można zgromadzić energię i w kluczowym momencie rozwalć przeciwnika.

TECHNIKALIA
Grafika jest ładna, kolorowa i przejrzysta. Nie ma dużych błędów graficznych, choć małe się zdarzają. Bardzo dobrze wykonano bohaterów podczas wykonywania specjalnej techniki - pokazuje się krótka wstawka z wojownikiem i animowanym tłem - wygląda to bardzo efektownie. Dźwięk jest wykonany dobrze, ale denerwują te ciągłe jęki podczas zbierania energii, albo gdy wojownik rozpoczyna walkę. Odgłosy w menu są dobre, całkowicie pasujące do klimatu gry.

GRYWALNOŚĆ
Cóż tu więcej mówić o grafice i dźwięku. Zajmijmy się grywalnością. Niezłe tryby gry, kilkanaście postaci (każda ma 3 poziomy) i terenów walki, a także niesamowita przyjemność płynąca z powalania na deski perfekcyjnych przeciwników (ehhhh, ta walka Gotenksem z Super Buu w ostatnich sekundach scalenia Gotena i Trunksa) sprawia, że w Supersonic Warriors grałoby się godzinami. No właśnie - godzinami. Gdy przejdziemy grę i odblokujemy wszystko, co w niej zawarte, gra robi się troche nudna. Nie chce się już od nowa przechodzić wszystkich 'historii' i walczyć ot - tak sobie. Brakuje mi w tej grze jeszcze jednej rzeczy, a mianowicie transformacji. Choć są w niej poziomy postaci, to nie można się transformować podczas walki.
Dragon Ball Z: Supersonic Warriors to gra niezła, choć nie pozbawiona błędów. Niski poziom trudności i grywalność psująca się po przejściu gry. Mimo tego, ten tytuł ma wiele zalet, np. świetną grafikę, dynamikę rozgrywki, sporo postaci, aren i trybów gry. Szczerze mówiąc spodziewałem się tytułu kitowego, a SW okazał się być porządną nawalaną w świecie Dragon Ball.


Zrecenzował Naturat


5000 Czytań | Drukuj